Gd1992 Kızlar 12+3 haftalık hamıleyım bazen elımı karnıma koydugum zaman hafıf alttn bsyler oynuo kıpırdıyor gıbı hıssedıyorm bnm gıbı hısseden var mı yoksa bana mı oyle gelıyor . Ama sadece elimi koyunca hıssedıyorum .
Mom20_ Gd1992 bende o vakitlerde senin gibi hissetigi dusunmustum ama kipirdama falan degil o biz oyle hissediyoruz helede ilk gebelikse😂😂😂ben 20.haftada hissetim hareketlerini
Meleker Gd1992 valla bende kalp atışı gibi tık tık oluyodu herkes yok hareketi değil diyodu ama zaman geötikçe anlıyosun bal gibide bebek hareketiydi erken hissede bilirsin