Kızlar 33+2 olduk çok şükür,bugün sabah biraz leke geldi kahverengi leke ayakta cok durdum ondan sonra oldu,ayın on beşinde gidecektim kontrole,sancım felan yok ama korkuyorum bişi olur diye,sizde yaşadınız mı böyle bir sorun acaba yArdımcı olur musunuz?