nnt28 Merhabalar 6.haftama girmiş bulunmaktayım bugün kontrolum vardı doktor karından göremedi alttan baktığında gördü bu normal mi acaba? Birde idrarında çok molekül parçaları var koyu dedi ilaç verdi böyle olan varmı🤔
fndk_06 6.haftada karından görünmüyor bebekler maalesef o yüzden alttan bakmak zorundalar belirli bir haftadan sonra karından görünüyorlar 🙂