SerdaRaysel Kızlar dün doktora gittim 12 hastalığım ama cinsiyet hakkında hiç birşey söylemedi ben sorduğumda da bana cinsiyeti hakkında ipucu vermedi bebek o yüzden bir ay sonra gelin dediler sizce normal mi 😏
Ruya-Onen SerdaRaysel normaaal banada söylemedi büyük ihtimalle emin olmak istiyor ısrarlarıma rağmen söylemedi
Asimommm SerdaRaysel boşver cnm söylemesin böyle erken haftalarda. Bana 12 söyledi de noldu😊 değişti sonra şok olmuştum
Gzmsydr SerdaRaysel normal canım 12 haftada bebek cok küçük oluyor cinsiyet değişikliği olmaması için çoğu doktor söylemiyor 1 ay sonrası netleşir
Duygukc SerdaRaysel 12. Haftada kesin sonuç alamazsınızki zaten bebek yeni geliyor ben 17. Haftada öğrendim oğlum olacağını bence sizde kesin sonuç için o haftaları bekleyin zaten doktorunuzda 16. Haftada sizi çağarmış randevu için
SerdaRaysel Gzmsydr ne bilim doktorum da çok iyi ve bebek maşallah bildiğin her yeri oluşmuş yerinde durmuyordu ona rağmen söylemeyince
Gzmsydr SerdaRaysel benimde öleydi yerinde durmuyordu hatta her kontrolde doktor bu cok yaramaz olcak diyor en son gittiğimde düşün ayağı kafasindaydi😂😂15 de mesela kız demişti bana 20de değişti erkek daha sonra degisince şok oluyosun geç olsun ama kesin olsun biraz daha sabret canim:)
SerdaRaysel SerdaRaysel Dilara9 ciddimisin ramzi nub hiçbiri tutmadı mı 😂 kesin bende de tutmaz çünkü benim bebeğim hep tam ortada durdu
Dilara9 SerdaRaysel evet hic biri dogru degil 😂 Allah neyi nasip ederse odur ama ben bastan beri kiz hissetim 🙈♥️