Mom9272 valla bende anlamadim istahim yerinde cok cok yiyiorum ama demek bebege gidiyor hepsi..cünkü onun kilo aldigini duyunca sok oldum termine kadar panik yapiyordum bebek kesin zayifdir diye cünkü bir kilo bile almadimmm ama cok sükür kilosu iyi ben muz balik özelikle somon baligi cok tüketiyordum findik ceviz sevmem ama hergün bi avuc yiyiordum