GlrMlk Kızlar çok merak ediyorum 8 haftalık hamileyim Çin takvimine göre hesapladım cinsiyeti erkek diyor 🤗 tabi ki herşeyi Allah bilir ama benimki merak 🙈 peki siz baktınız mı? Kimlerin doğru çıktı?
derinozkaya GlrMlk %80 dogru cıkıyor canım eskileri test edebilirsin. bende kız cıktı kızım olacak 🥰🙏🏻
Elisah cin takvimi ile cinsiyet hesapla diye bir sürü site var bazısında kiz çıkıyor bazısında erkek anlamadim 😀
Seherr Benim geçen sene erkek çıktı ama kızım oldu bu sene siteden baktım kız diyo bakalım tutacak mı 😂
Hayalperesttt GlrMlk ilk çocuğum da erkek çıktı kızım oldu ikinci bebeğimde erkek çıktı oğlum olucak inşallah