Ftrhn banada 2 hafta bacak boyu geri diyorlar bende ona takılıyorum acaba kısa mı olacak diye… hamilelik kafası diye bir şey var, kesinlikle sağlıklı sadece çok az zayıf doğar. En büyük temennim, gözü görsün, kulağı duysun… geri kalanını doktorlar söylüyor zaten…