ElifffffffT Kızlar selam 11+2 haftalık hamileyim yumurta ve süt yiyip içemiyorum ve bunlar bebek için tüketmen gereken şeyler midem bulanıyor hele o yumurtanın kokusu🙄 sizde de böyle durumlar oldu mu
Bulutalazinannesi ElifffffffT ben ezelden beri sütü sevmem içmiyorum valla. Ama çeşitli peynirlerden yiyorum, sütlaç yapıp yiyorum öyle dengelemeye çalışıyorum bide ekstradan kalsiyum ilacı alıyorum
Med ElifffffffT bende oldu. Hatta bunun için post açmıştım. Ne süt ne peynir ne yumurta yemedim 3 ay tiksindim. Ayran ic yoğurt ye yumurtayı da sade yiyemiyosan benim gibi salatasını yap ye . Vitamin verdi doktorum onu kullanıyorum bide ben. Şimdi şimdi azaldı bulantı ve tiksinme
ElifffffffT Bulutalazinannesi ben sütü severdim hamilelikten sonra soğudum ama dediğiniz gibi sütlaç falan bende yapıyırım yada sütten alamadığım kalsiyumu yoğurt yiyerek dengeleme çalışıyorum ama yumurta o işte çok yararlı doktorum 18.aydan sonra bebek senden beslenecek şuanda zorlama demişti
Ekim16 Ev yapıl yoğurt ye canım bende süt içemiyorum taze süt alıp yoğurt yapıyorum doktorum öyle önerdi peynir vs onlarla dengele hiç yemek yiyemeyen anneler var emin ol sorun etme sağlıklı ne yersen kar yoğurt da yiyemezsen kalsiyum verir doktorun
ElifffffffT Ekim16 teşekkür ederim inşallah öyle yapcam ozman insan bebek için ne yararlı ise onu yemek istiyor işte 😊
Nktozkn Keçiboynuzunda çok kalsiyum olduğunu biliyorum canım ben keçiboynuzu özü içemiyorum ama kendini tüketmeye çalışıyorum