Enfeksiyon ilacı için verildi çok kaşıntı yapıyor kullanan varmı
Ben kullanıyorum idrar yolu enfeksiyonu için cuma geceden beri ama kaşıntı olmadı bende
Wrw bende aşırı oluyor 12 gün oldu kullandığım
Keşke doktoruna bildirseydin yan etkisi olabilir
Wrw araştdım yan etkisiymiş teşekkür ederim canım