bizde 25iz☺️ Ben yüzüme sadece nemlendirici kullanıyorum bi türlü kendime göre güneş kremi bulamadım maaşesef.Acı badem sütü kullanıyorum ben nemlendirici olarak cildimi çok iyi toparladı öneririm☺️ tabi cilt yapınıza göre değişiklik gösterebilr yağlı yapınız varsa asla önermem😅