Sjsjdkskaa canım 50 gr da yüksek cıktı 100 gr glikozda 150 üstü çıkmış dedi net bsiey söylemedi zaten bilgisayardan baktı ve diyet önerdi o zaman 27. Haftadaydım iğne yapalim göbekten dedi sonra diyet yap dedi çaya bile şeker atmadım içmedim artık ekmek tuz hamur işi kestim ayak yanmalari vardı 30. Haftada bu defa gebelik zehirlenmesinden kaşınmaya başladım yanma bi anda yok oldu ilaç kullanıyorum kaşıntı durduğu zaman yanma devreye giriyor tansiyon da var her halükarda diyet yapmak lazım tuz özellikle hiç bir gebe kullanmamalı.. hamur işi de önerilmiyor.. tatli olan seker olabilecek herşeyi tamamen kesmek lazım.