ikincianalik Merhabalar 35+3deyim epidural normal doğum istiyorum tecrübelerinizi paylaşır mısınız daha kolay oluyor mu. Normal doğum istiyorum ama çok korkuyorum 😒
ags ikincianalik kız kardeşim bu şekilde doğum yaptı. Açılması olmadığı için epidural verdiler. Çok şükür sorunsuz geçti. Doktorunuzun yönlendirmesi daha uygun olacaktır ama
Elsane ikincianalik bende istiyom sancim cok olursa dozemezsem epidural yapilmasini,daha doktoruma soylemedim ama yardimcisina soylediyimde kendin dogur onu yapiyosan madem sezeryan ol ne fark eder dedi🙄bilemedim
ikincianalik ags doktorum da epidural öneriyor ama ilk gebelik o yüzden korkularım var. İnşallah bende sorunsuz atlatırım
Elsane Ama is arkadasim normal dogumunu epiduralla yapdmisdi banada o tavsiye etdiki agrilarini azaltir zararsiz demiwdi