Zumree1 Ben gece kanamam başlamıştı orası bize çok yakın gittim bin pişman oldum zaten çocuğumu kaybediyorum üzgünüm insanın yüzüne bile bakmıyorlar bir de sanki o saatte gelmeyi ben istemişim gibi muane etmek yerine bir güzel azarlamıştı doktor Erkek doktorlarından hiç memnun değilim gideceksen iyi araştır iyi bir doktora git.