Kizlaar bizim bugun kizimla artik 40 haftamiz tamamlandi 😍Allah isteyen herkese kismet etsin inwAllah 🙏Pazartesi doktorum cati muayinesi yapdi bana icden ve aciliwa bakdigi zaman aciliwimida hizlandirdi cok acidi 😞.Bana birazcik kan flan gele bilir dedi,dun aksam nisanim geldi doktoruma sordum normal dedi,sancim biraz oluyordu geciyordu ve guzelce uyudum.Wimdi uyandim yine nisan gelmiw ve artik boyle pembe sari gibi renkde dun daha koyu bir renkdi.Kiminse basina gelmiwdi ve ya bilgisi varmi lutfen yardimci olsun.Bu hafta artik gelirmi derseniz kizim?