Ben 13 haftadayım ve daha hamıleliğe alısamadım . Hıc heyecanlı değilim karnımı sevmıorum cocuk kıyafetlerıne bakmıyorum bebek gorunce kafamı cevırıyorum aslında bu bebegı cok ıstedom cok ağladım cok dua ettım rabbıme şükürler olsun kı dualarımı kabıl ettı ama ben neden boyle dusunuyorum onu bılmıorum. Hamılelıgım cok zor gecıyor ondan olabılır mı