Miray5 nesquik de şeker ve koruyucu madde dolu, yani onun yerine yapabiliyorsun yoğurt mayalayip yemeyi dene. Bende tiksindim sütten şuan yoğurt kasikliyorum günde 2 kase falan içine ne seversen onlardan kat, ister taze nane ister muz,meyve, istersen salatalık falan tam yazın serinlemelik 😊