Merhaba kızlar 39+6 haftalık hamileyim dün randevum vardı doktorum bebek kanala girmiş dedi haftaya Perşembe allahım nasip ederse normal doğum olacak o zamana kadar da gelmezse artık yatırıp seni doğuma alacam dedi tam 41 haftalık oluyorum o zaman ama bu 2 gündür bebek aşşağılara çok baskı yapıyor acaba kanala girdikten kaç gün sonra doğum gerçekleşir haftaya kadar bekleyecek gibi durmuyor özellikle Doğum yapmış anneler sizin bebişleriniz kanala girdikten kaç gün sonra Doğum gerçekleşti 🧐