1aysecik Dua istiyorum herkesten..35 haftaliğim tansiyonum çok yüksek çıktı yatisim yapildi gebelik zehirlenmesi dedi doktor.idrarda protein cikti.dua edin lütfen saglikla benegimi kucagima aliyim.2 hafta geriden geliyordu gelişimi.
Aysessss 1aysecik cnmm kaç gram? Haftası güzel merak etme, hastanede karnında tutarlar bebişi bence 1 hafta daha falan, sağlıkla gelsinnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Dumannn 1aysecik bi an once iyilesirsiniz insaalh. Takip ettigim bir kadinda gebelik zehirlenmesi gecirmisti 20. Haftalarinda gayet normal haftasinda dogurdu. bu idrarda protein orani kac cikti ya da sayi olarak. Onu merak ediyorum. Benim idrarimda tek pozitif cikmisti uc pozitife kadar orani vardi. Baska seylerde oldugu icin sistit teshisi konulmustu
corekotu_1 Rabbim yardimcin olsun canim. uzulme cok stres yapma. ben gebelik zehirlenmesi gecirip cocugunu kucagina saglikla alan cok kisi taniyorum. sende atlaticaksin insallah 😊🌼🌷