26bebek26anne canım dakikalara göre gelen sancıyı ve süresini takip 10-5 dakika da ve 20-30 saniye devamlı ve düzenliyse doktoruna söyle bir de çikolata falan ye bakalım minik tepki olarak ne yapcak ben senin yerinde olsam hastaneye koşarım kuzum ne olur ne olmaz ben biraz da evhamlı ve garanticiyim yani hemen doktoruma danısırım en ufak bir seyimde sen panikleme eşine de söyle malum artık mutlu sona yaklasıyoruz (: her an her seye hazırlıklı olmamız lazım bende 32+5 haftalığım hakkımızda hayırlısı olsun sağlıcakla kucağımıza alalım minnoşlarımızı inşAllah