Kızlar 1 haftaya yakın sol tarafımda bir ağrı oluyor geçiyodu beni çok zorlamıyordu herkeste bebek büyüyo ondandır dedi bugün yine ağrım oldu bu sefer doğum yapmış arkadaşlarıma sordum onlarda bi doktoruna söyle dediler doktoruma söylediğimde ilçemde bulunan hastanede nst çektirmemi istedi ve malesef sancılarım çıktı hemde çok yüksek hemen doktorum ildeki hastaneye çağırdı ve şuan hastanedeyim açılmam yok ve suyum gelmedi allahtan, hemen ciğer geliştirici,ağızdan 20 dk bir 3 doz ilaç, antibiyotik ve bir tane daha iğne vurdular ve şuan sancılarım iyi durumda çok korktum allah kimseye yaşatmasın benim durumumu yaşayan var mı aranızda 31. Haftamdayım ve geçmeyen bir enfeksiyonum var onun yaptığını söyledi doktorum. Benim ve bebeğim için dua edermisiniz lütfen ve eğer en ufak ağrınız varsa ihmal etmeyin çok zor bunları yaşamak 🙏🏻