Ysmn2735 hayır tabiki hicbşy hissedilmiuor kim dedi onu size acı kesinlkle yok sadece bebegi çıkartırken zaten söylüyolar simdi biraz bastırıcaz hissediceksn diye karnına birisi hafiften bastrıyo sanki seni sana sola itiyo tutuyo gbi öyle cocugu cıkartırken hissediyorsunuz birtekk başkada bir şey yok🙏🏻Sezeryanda olay uyusukluk sonrası ama inanın Allah yardım ediyor zaten ağrı kesiciler dindiriyor ilk 1 haftayı atlatana kadar hic korkmayın hepsi unutuluyor