Asssyaaa 34 haftalık gebeyim. İdrar yolumda enfeksiyon çıktı zaten hamileliğimin başından beri bu sıkıntıyla uğraşıyorum. Doktorum bugün Piyeloseptyl 50 mg tablet verdi. İnternetten okudum son ayınızdaysanız kullanmayın diyo. Kullanan var mı ???
Damlaustglu Haftadayım banada suprax verdi enfeksiyon var. İnternetteki bilgilere itimat etmeyin. Doktorunuz verdiyse kullanın enfeksiyon riskli.
Mrsakar İdrar yolları iltihabı, mantar ve 3 kerede diş enfeksiyonu geçirdim. Hepsinde doktorumun onayı ile antibiyotik kullandım. Herhangi bir sorun olmadı şuan 37.haftadayım. Doktorunuzun gözetimimde kullanabilirsiniz