bebegim_28 merhaba bende Naci beyde takip oluyorum , dr iyi fakat çok bilgi vermiyor açıkçası durumla alakalı biraz soğuk bir doktor olduğunu söyleyebilirim, mesela muayene ediyor bebek şu kadar haftalık diyor bi sonraki kontrolüne 10. Hafta gibi gel diyor bu kadar, gebelikle alakalı farklı bi öneride (beslenme vs) bulunmuyor.