Meraba kızlar, normalde kontrollerim özel hastanede her ay devam etmekte. Fakat bazı testlerimi devlet hastanesinde yaptırıyorum eşim devlet hastanesinde çalıştığı için. İkili taramayı devlette yaptrdım 16gün oldu vereli hala sonuç cıkmamış normal mi acaba ?
Yada devlet hastanesinde yaptıran arkadaşlar kaç gümde çıktı sonucunuz?