Ayse_1 Merhaba hanımlar; doktorum Magnorm 365 mg tablet verdi sizler bunu kramp veya ağrınız olduğunda mi içiyorsunuz yoksa düzenli hergün kullanıyor musunuz?
Ayse_1 Aylaninannesi Ben de öyle düşündüm, doktoruma sorduğum da geceleri düzenli olarak içebilirsin rahat uyursun deyince sizlerden de fikir almak istedim teşekkür ederim 🙏
Ayse_1 Mom9272 Çok teşekkür ederim cevabınız için.Sanırım bende öyle yapsam bi sorun olmaz. Çünkü bir kere kramp olduğun da söylemiştim magnezyum verdi bir daha da olmadi 🤷♀️bende hiç içmedim ,aklima takılmıştı .
Ayse_1 Mom9272 Aynen maden suyu içiyorum dediğim gibi doktora yazdırdım bu sefer de ağrım olmadi🤷♀️🙂 Acaba dedim olmasa da içmem gereken bişey miydi atlamayayim diye sormak istedim teşekkür ederim 🥰
Goksuatabay Ayse_1 ben de 33+3 oldum bi gün magnezyum bi gün kalsiyum düzenli içiyorum bence doktorunuza ulaşıp net olarak öğrenin düzenli olabilir
Ayse_1 Goksuatabay Sorduğumda gece yatmadan düzenli içebilirsin rahat uyursun dedi, ama uyku da problem de olmayınca kararsız kaldım 🤷♀️🙂
derya39ege Ayse_1 ben magnivital magnezyum hergün 1 tane içiyorum ilk aylardan beri. Doktorum öyle verdi.
Mehtap74 Ayse_1 benimki akşamları aynı saatte iç dedi ağrın olunca demedi düzenli kullan dedi kullanıyorum