Almanız gerekiyor. Kendim okul müdürüyüm kendim için de alıp dysden işledim. Kayıtlı dursun nolur nolmaz. Böyle şeylerde kimsenin sözüne bakmayın alın evrağınızı teslim edin. Ödemeler seneler sonra bile incelenebiliyor. Garantici olmak lazım devlet dilinde.