Belissima bende hayatım boyunca baş ağrısı bilmezdim nasıl 30 uncu haftama girdim başladı ağlıyorum bazen o derece doktoruna söyledim tansiyonuma baktı ama normaldi ağrı kesici Kulan dedi onuda çok zorda kalmadıkça kullanmıyorum. Stresten kaynaklı oluyor genellikle benimki