Kızlar 35+6 haftalık hamileyim kaburga ağrım oluyor sürekli ve genital bölgemde ağrı oluyor yürüyünce bu normal mi yoksa doğum belirtilerinden biri mi ? Bide amniyo sıvısı sızıntı sürekli mi gelir yoksa ara ara mı gelir çünkü bazen afedersiniz akıntım sulu gelıyor bazende akıntı beyaz yapışkan gibi geliyor