kirpikmeselesi Green Clean mı yoksa friendly mi yada başka tavsiyeniz var mı? Birde Dalan granül sabunu duymuştum iyi diye ben hiç bilmiyorum yani gerçekten kimyasal olmayan hangisi hepsi içinde kimyasal yok diyor ama ne kadar doğru hiç bilmiyorum 🤷♀️ çok aklım karıştı hazırlıklara başlayacağım, deterjan konusun da baya kararsız kaldım 🙄
ZeynepTalas kirpikmeselesi canım ben duru granül matik aldım klasik olanı hem kokusu çok güzel yumuşatıcıya gerek yok hem de doğal gerçekten bence onu denemelisin bildiğin sabun çok güzel tertemiz çıkarıyor civilde ya da gratiste bulabilirsin ☺️
Gifk kirpikmeselesi instagramda mühendisinoğlu diye bi sayfa var. Bu tip ürünlerin içeriklerini inceliyor. Orayı takip etmenizi tavsiye ederim. Baya fikri veriyor insana. Bu arada ben duru granül aldım.
Merbe61 kirpikmeselesi green clean aldım set olarak deterjan yumusatıcısı leke cıkarıcısı bıboron emzık temısleyıcısı yıkadım kullandım cok memnunum yumusatıcı onermıyorlar ama urun bıtkısel ve temız ıcerık oldugundan gonul rahatlıgı ıle az az kullanıyorum
Elisa kirpikmeselesi oğlumun çamaşırları için duru granür kullanıyorum hem kokusundan hemde temizliğinden çok memnunum
Marlasinger Green Clean, Incia, Sireno araştırdığımda en temiz içerikli bunlar çıktı; ben 3ünden de aldım 1rer şişe. Deneyip birini seçip onunla devam ederim, duru granül de almıştım ama onu bebek yaşına gelinceye kadar kullanmayı düşünmüyorum.
cokkasmabeabi Marlasinger ben uzun bı sure kendi kıyafetlerimiz dahil siveno kullandım evde. Evet temiz içerikli ama bekleyince o kıyafet bı garip kokuyor
Sermhiante Ben green mom aldım mühendisinoğlu sayfasında yıldızlar listesinde fiyatı en uygun olanı ve temiz içerikli Bi bak istersen
EzgiCan_ Sermhiante Bende Mom green aldım içeriği çok temiz yeni doğan için ideal özellikle kokusuz olması iyi. Bir yıkama esnasında ne kadar koyuyorsunuz? Bir de çok yoğun sulandırmak mı gerekiyor?
Sermhiante EzgiCan_ bugün geldi arkasında 50 ml yazıyordu tabi kirli olma durumuna göre değişiyor sanırım bana da yoğun geldi
cokkasmabeabi kirpikmeselesi ilkinde dalan roxy başlamıştım sonra beğenmedim duruya gectim. Bunda da duru granulle devam ederim.
Marlasinger cokkasmabeabi eşim duş jelinden nefret ediyor, o çirkin kokan şeyi sürmeyeceğim dedi ama bebek için olanı da öyleyse yandık :)
Cigdemveminik kirpikmeselesi dalin granül ve dalan roxy aldm şuan başladm yıkamaya roxy ile umarm gğzeldir🤗
Fossey Baby&Me granül deterjan aldım. Hiç memnun kalmadım, sulandırdığım halde deterjan gözünde öbek öbek sertleşip kaldılar. Makineye zarar vereceğini düşündüğümden sıvıya geçeceğim.
yba mikican çok hooş. Hatta alışmışım sanırım direk bebek kokusu gibi temizce geliyor kokusu. Çok seviyorum :))