Bnarinn 27 haftada olup makata baskı hisseden varmı? Acaba üşütme mi bilmiyorum ama makata sankı baskı geliyo gbi 😏 cok afedersiniz ama başına gelen varmı
Hatce Bnarinn bende 24+5 teyim bunu bi kaç gündür bende hissediyorum neyden öyle bilmiyorum doğrusu sormayada çekindim
Aydannnn Bnarinn benim de 27+3 . Bende de aynı şikayet var .bebegin anne karninda ki pozisyonundanmis benim. Başı mideme doğru ayakları kasik bölgeme doğru durduğu içinmiş. Hem eğilemiyorum hem de hareket etsin etmesin kasik kısmım da çok ağrı yapıyor
Bnarinn Esrelf ya kabızlık yok aslında ama afrdersiniz biraz fazla cıktım bu ara tubalete. Odamı yaptı bilmiyorım
Aysenaz Makattan ziyade genital bölgede idrar yaparken ağrı hissetmek normal mi peki kizlar 18 haftalikken
Bnarinn Aydannnn ya işte evet sanki cıkıcak gibi ya nasıl acı benim normalde gçbegim de cok yok ama 😔 arada basıyor böyle
Hatce Aydannnn aynen canim benimde ayakları aşağıda bazen aşağı vuruyo ağrım oluyo belki makat tarafına vuruyorsa ondan öyle oluyodur
Aydannnn Bnarinn işte o bebeğin pozisyonundan oluyor ayakları makat kısmına getiriyor birde oraya bastırınca resmen orada damarlarımın gerildiğini hissediyorum
Aydannnn Hatce belki de ama sürekli bebek pozisyon değiştiriyor sürekli olmuyorsa sıkıntı yok ama sürekli hala getirirse yine de doktora söylemekte fayda var endişeleniyor insan
muhallebik Bnarinn ben de ilk o haftalarda hissettim kabızsam daha çok hissediyorum. Bir de bebek büyüdükçe baskı yapıyor özellikle sırt üstü yatarken