yasemin333 bende hep evdeydim sınavlarım falan olduğu halde bide mahalledeki sorular şunlar bunlar çok sinirlenip eve kapatıyordum kendimi sonra iş görüşmelerine gidip işe başladım bir ay sonraya hamiş olmuşum 5 yıldır evliyim ve ilk bebişimi kucağıma almaya sadece 10-15 gün kaldı çok şükür Rabbim herkese nasip eder