Kbrsydn yasemin333 anladım zaten canim sadece aklınızda olsun cunki benim o yuzden düşük tehlikem oluyordu da Rabbim tez zamanda kucağınıza doldursun insallah
yasemin333 Deletedmom386 bence de yeter de eşim de uyu sabaha kadar unutursun çişini diyor😂 uyuyamıyorum da
busraadaliakca yasemin333 Bir sürü 15 dakka 2 saat yazanlar olmuş , Abartmayın kızlar , milyonlarca sperm giriyor içeri , Ben 1 ayda hamile kaldım , 5 dakikadan fazla yatmadım çok takılmayın bu yatma işine
Happy6555 yasemin333 doğru diyor boşalma sırasında sen altta ol bacaklar yukarda esin bosalicak içine canım sen biraz o şekilde ayaklar yukarda bekle 10 dakka veya 15 dakka sonra kalk hemen kalkma geri akmasın bu şekilde
ZeynepTalas yasemin333 kız git dinleme enfeksiyon yapar 🤦🏻♀️ Hamile kalırsın ama bu sefer de enfeksiyonla mantarla uğraşırsın 5-10 dakika bekle yeter
Bittercikolataa Canim bende oyle 4 ay once kurtaj oldum o hamileligimde yattim ama kendim dinlenecek kadar tuvaletim gelmedigi icin telefonla falan ugrasirken en fazla 1 saat bulurdu yarim saatte kalktigimda oldu 10 dakka da ama hep kaldirdim ayaklarimi Allah in izni ile bana vesile oldu dene tuvaletin geldiyse cok yatma arkadasin dedigi gibi enfeksiyon kapabilirsin Allah korusun zaten cok afedersin idrari yaptigimiz yer ayri🤭😄 spermle alakasi yok onun bend eyeni ogrendim😘
Sehribann Ben on bes dk filan yattim max yarim saat ama biraz da canim oyle istediginden. Yatmam gerekiyor kafasiyla degil. Esim dustan cikana dek o sekilde beklerdim sonra dus alirdim. Yercekiminin etkisiyle ve penis cikarken bir kismi geri cikiyor kalan da yeterli milyonlarca sperm ilk birkac dkda ilerlemis oluyor zaten. Saatlerce yatmaya gerek yok hem enfeksiyon kaynagi hem de o sekilde nasil rahat olabilir ki insan.