Ilaha98 31.haftamdayım bende de enfeksiyon çıktı geçen hafta fitil kullandım yarın yıne tahlıl verıcem, ve fitil kullanmama rağmen o kadar yogun akıntım var ki siz de nasıl belirtiler olmuştu başka? Dediğiniz gibi çok hareketlıyım korkmaya başladım artık her işi yapıyorum ediyorum galıba artık durmam gerek :(