NYastıklar çok güzel insanın görünce hepsinden alası geliyor ancak çocuk küçükken beşiğe yastık süs vs konulmasının bebek sağlığı açısından çok sakıncalı olduğunu ve bebek ölümlerine bile sebep olabildiğine dair bir makale okumuştum. Beşiğin içi mümkün olduğu kadar sade ve boş olmalıymış. Odasını süslemek için güzel ama 😊