emine-lina alttan bakıldığında cinsiyet kesin doğruymuş diye duydum banada alttan bakıldı %99 erkek denildi 13+3 teyim değişmez herhalde kimisi değişiyor diyor kafam karıştı. Ama daha geçen hafta doktorum erkek olduğunu anlamış ama bu haftayı beklemiş bilemedim bilgisi olan var mı acaba sonradan cünsiyet mi değişiyor