Benimde 17. Hafta da bebeğimin beyninde 2 tane 8 mm ve 10.5 mm çapında vardı Dr geçer dedi ama yine de perinataloga gitmemi söyledi gittim detaylı ultrason baktı vücudunda herhangi bir anormallik olmadigi için geçeceğini söyledi 23. Haftada iki kistte tamemen geçmişti çok şükür.
Eğer bebekte herhangi anormal bir durum söz konusu ise endiselenin ( beynin su toplaması gibi) onun dışında korkmayın Allah’ın izniyle gecer