Kızlaar sonunda meleğime kavuştum bende sağ salim 🤲🏻
ne zaman gelecek sancım yok açılma yok diye diye
39+1. Haftamızda sabaha karşı sancıyla uyandım 🥴 sabah 7’ye kadar her gelen sancıyı pilates topunda karşıladım sonlara doğru her 5 dk da bir 40,45 sn gelir oldu artık belime de vurunca eşimi uyandırdım hastane yolunu tuttuk nst ye girmek için doğumhaneye çıktım çatala çıkardılar 2 cm açılma yatışı yapılsın dedi ebe ben oldu panik😂 annelerde evdeydi birşey dememiştik ki suyum falan da gelmeyince desim gri gönderirler eve neyse eşime haber verdiler eşyalarımızı falan getirdi ben odada kurbanlık koyun gibi kimse yok tek başıma gelen sancıları çektim 🥴 bir saat sonra da epidural anestezi yaptılar o zaman biraz oh be dedim yine odada pilates topunda hareket halindeydim saat öğlen 1 de hadi dedi ebe doğumhaneye aldı tabi o sıra makatta bir baskı kaka yapcak hissi niye böyle diyince doğumun başladı dedi ebe çatala bi yattım kızımın kafası görünmüş ıkın dediler bir iki ah ıhh derken doktorum geldi (bağırmadım çığlık atmadım sadece şiddetli şekilde kakamı yapıyor gibi ıkındım) süper ıkınıyorsun dediler ve 3.de hoopp minik kızım çıktı 🤩 tarifsiz bir duygu film şeridi gibi geçti gözümden ama 2,3 yırtık oluşmuş nedense doğumdan çok dikiş benim canımı acıttı 🤷🏻♀️
sonra beni hazırladılar odaya götürdüler kızımda arkamdan geldi sonrası arayan soran ayılan bayılan ağlayan 😂kızımda aldı hemen memeyi sütümde geldi şükür 🙏🏻
Rabbim isteyen herkese nasip etsin şu an cup cup emiyor sabaha çıkacakmışız bugün burdayız ☺️
Sabitleyen kim bu arada etiketler misiniz😍