Arkadaşlar şimdiye kadar ikisini birden kullandım 32 haftalık olduk ve kadın doğum uzmanım coraspini bırakıp oksapar ile devam ettirdi perinatoloji uzmanı ise coraspin ile devam etmemi öneriyor 2 kaybım var ve çok korkuyorum hangisini dinleyeceğimi şaşırdım