Ysmnnnnn ya doktor yatış verdi bana söyle 29 da bi kanamam oldu bir anda gece ama obgpn ilişki ve çok yorulmuştum gpnniçi sanırım ondan panikle hastane baktı bişi yok kanama zaten gelen durdu doktor bişi müdahale etmedik sonra 3 gpn sonra tekrar gittim riske atmayalım dedi yatış verdi ve ciğer geliştirici iğne vurdu geçen hafta bide agrılarım oluyor Karnım sertleşiyor diyşnce adalet verdi