Merhaba Ekim anneleri:) Şu an 19 haftalık hamileyim teee 12. Haftadan kızım olacağını öğrendiğim için liste yapmaya falan başladım. Hatta alışveriş listesini 4 e böldüm fiyat olarak bütçemizi zorlamasın uğraştırmasın diye ilk ay alınacakları almaya başladık bez, ıslak havlu, banyo seti vs. Normalde çok planlı programlı bi insan değilimdir ama durumun heyecanıyla birden bu hale geldim hızlı mı gidiyorum acaba diyorum:D Sizler de başladınız mı hazırlıklara😊