Kizlar hayırlı aksamlar 36.haftamdayim genel anlamda hep 2 hafta önde gitmisimdir iriliği ve kilosu olarak su son 1 haftadir aşağı da baski hissediyorum yani bebeğim döndü heralde oyle diyorum da yalanci sancim falan yok ama söyle bi durum var aksamlari mesela suan o kadar hareketliki bebeğim gun icindede oyle ama aksamlari cikcakmis gibi karnimi yirtcakmis gibi canimi acitiyo 5 10 dakka sürüyo bu sonradan sag tarafta toplaniyo sonra geciyo acaba bu normalmi yasayan varmi ?