benimde 11. Hafta da ufak parça gelmesi ve kananam oldu hastaneye gittim kalp atışı ve hareket vardı bebişimde progestan kullandım kaban kahveye döndü ve kesildi daha sonra tekrar oldu o hafta tekrar progestan kullandım kesildi şimdi 15+1 kanamam yok inşaallah sağlıkla kucaklarımıza alırız hepimiz 🙏🙏🥰