Researcher_mother 32+5 im çalışabilir raporu almıştım suan bu durumda olanlar napacak kızlar ? Yarın çalışamaz raporu alıp verecem sanırım
-fv- Researcher_mother ben almıştım ama erken doğum yaptım 33+2 de kullanamadığım için tüm haftalarım doğumdan sonraya eklendi..ama öğretmenim işime yaramadı virüs yüzünden 😅normal sürece girildiği için 37 de çalışamaza çevirebilirsiniz ben öyle yapacaktım ama kısmet erken doğum yaptım
-Sultan- Researcher_mother aynen ben çalışamaza çevirdim raporumu çünkü iş yerim her ne olursa olsun aktarmak için fiilen çalışmam gerektiğini söyledi
Researcher_mother -fv- şuan çalışamaz raporu almazsam gidip çalışmam gerekiyor iznimi aktarabilmem için 32 den sonrasını bize bıraktılar diye anladım ben
Researcher_mother -Sultan- ben perşembe günü çalışabilir raporu almıştım aldığım kurum eğer raporu çalışamaza çevirirsen perşembeden perşembeye güncellenir dedi öyle bisey var mı peki biliomusnz ?
-fv- Researcher_mother evet 32 de çalışır aldıysanız 37 ye kadar çalışmanız lazım bende alınca öğrendim böyle bilmiyodum..ama çalışır alıp geri çalışamaza çevirebiliyosun raporunu 37 den önce..37 ve sonrası zorunlu zaten
-Sultan- Researcher_mother aynen öyle banada aynısı söylendi ama aldığın raporun Aslı sendeyse değiştirtebilirsin. Ben aslını teslim etmemiştim Perşembe’yi beklemeden değiştirtip teslim teslim ettim
Researcher_mother -fv- şuan bozdurmadım raporumu tam rapor almaya gidiyordum ki idari izinli görünmeye devam edecekmisim kurumdan öyle haber geldi şaşırdım doğrusu