Makbule52 Merhaba arkadaşlar 2. Hamileliğin 2 bucuk yaşında bi kızım var ama hep yorgunum hep uykum var 5.5 lik hamileyim tavsiyesi olan var mı yorgunluğum nasıl gecer😥
eymenhumeyra Makbule52 kan testlerinizi yaptirdinizmi son zamanlar demir b12 eksiligindede cok oluyo yorgunluk benim kizimda 11 aylik isim cok zor yurume zamanimiz hic durmuyo onun pesine kosturmaktan zor dinleniyorum doktorum vitamin verdi regenesis max
eymenhumeyra Makbule52 benim 3. Gebelik Gebeligim agir gecmisti benimde hep yorgunluk hep uyku kansizlik vardi ilac vs duzelmisti birde beslenmene dikkat etmen lazim kirmizi pancar vucuda dinclik veriyo kani yukseltiyo tavsiye ederim