Merhaba anneler 27 haftalik hamileyim astimim var benim gibi astim olanlar kendini rahatlatmak icib ne yapıyorlar doktorum ventolin fisfis kullanma dedi şuan kötü durumdayım sürekli ilaç kullanan biri değilim ama şuan Ihtiyacim var evde yapabilcegim birşey var mı en azindan hastaneye gogus doktoruna gidene kadar