Hamilelikte süt değilde sarı sıvı yani kolostrum gelmesi sakıncalı bir durum.değil. Ben 28 haftalık gebeyim bikac gündür geliyor kolostrum. Göğüs yarası benim de ilk hamileligimde çok çektiğim bir konuydu. Son aylarda göğüs ucuna bisey değse ağlardım, bebeğim doğdu çok yara oldu. Kremler, tahinin yağı, ayva çekirdeği jeli söylenen her şeyi denedim ama bi turlu geçmedi. Bu gebeligimde henüz göğüs hassasiyeti yok ama gümüş kapakları öneriyorlar. Kafam karışık alsam mi almasam mi bilemiyorum.