EsraKaramuk Kızlar selam. 13 buçuk haftalık hamileyim. Zor bı hamilelik geçiriyorum malesef. Sorum, özellikle akşamları aşırı vücut sicakligim oluyor. Ateşim varmış gibi hissediyorum ama atesim yok. Sizde de böyle oldumu ??
Heisenberg EsraKaramuk Tabii hamileliğin henüz başındasınız hormonlarınız çok yüksek seviyelerde seyrediyor. Ateş basması hissi de bu dönemlerde yoğun olarak hissedilebilir🙏🏻🌹
Gurbi55 EsraKaramuk ben suan 20 deyim canım sen gıbıyken iç çamaşırı dahı giyemedim cıplak yattım göbeğim elım ayağım hep yandı mafoldum
EsraKaramuk Gurbi55 çok zormuş gerçekten. Herşeyi aşırı yaşıyorum bende. Bulantılarım yeni yeni azaldı mahfoldum. Şimdi mide yanmaları baş dinmesi vs var. 16. Haftada hepsi geçer diyorlar. Bekliyorum bakalım 🥰