MervEslinArden Asli1453 34 oldum kasıklardan yukarı çizik çizik olduk bakalım 36+5 im doğurana kadar daha nerden ne olur bilmem 😁
ilkbahar Mom9272 kanki doğru 😂😂 ama dikkat et linçlenebilirsin dün kadın çatıya çanak dedi diye linçlediler 😄
_Mrv_ Mom9272 hahahahahha millet cayır cayır yırtılıyo kuzum haberimiz yok 🤣🤣🤣 ay çok güldüm Allah da seni güldürsün
Davetsizmercimek Kızlar ilk hamileliğimde burada bende hava yapıyordum 😀 çatlamadım diye. 😀 doğumdan sonra çatladım 😀 yani çatlamışım mger karnım inince öyle görmüşüm 😀
Milann Asli1453 benimde aynı şekilde kalçalarım çatladı yanlarımda hafif çatlamaya başladı ama göbeğimde birşey yok
aminegunes24 Asli1453 benim 2 ci hamileliğim hiç yırtığım yok göbeğimde falan sadece basenlerimde var