Ayberto 16 haftalıgım hala dogru düzgün yemek yiyemiyorum mide bulantılarım devam edıyor yediğim birley olsada tat almıyorum zorla bebeğe gitsin diye yiyorum prilam kulllanmasam sürekli kusacam😞 sabredıyorum hep geçecek dıye ne zaman geçer😞
Sezensu Ayberto Bende aynıyım, bende kusma yok ama çok tiksinti var eşim getirip önüme koymasa hayatta kalkıp yapıp yemem. Hiç aramıyorum. 18 oldum nerdeyse aynı hala geçmedi..
Deletedmom021 Ayberto canım ben 20+4 haftalık hamileyim daha yeni iştahım açıldı bulantı kusma bitti şükür sabret inşallah gececek🌺
Tugce19 10 haftalıgım bnde bnmde bulantım çok kötü ama hiç istifra etmedim ama çocugum için mecbur yiyorum
senemyavas Ayberto açılır açılır 😂 yemek yemeyi sevmeyen hatta nefret eden biri olarak söylüyorum boğazımı zor tutuyorum 🥴
Meyvis93 Bizde 16 olduk, 7. Haftadan beri ne yedigimden ne ictigimden tat alamiyorum, yerken öğurme isteyi oluyor, bi yandan da iștahim cok acilirda coook yerim diye de korkuyorum 😬 bi ortasi yok galiba
Hll3434 Bende 16 haftalık yiyorum sorun yok ama sanki kilo almıyorum gibi geliyor çok minik çıktı karnım
Mrveoren Ayberto bnde 16 haftaligm bnmde sadece sabahlri bulantim oluyor uzn bi sure 3 aydan snra basldi bnmde kusmalrm genelde 3 aydan snra bitr diyolrdi ama
Duygussss Ayberto yaaa benide zofer le başlamıştım ilk önce asla ise yaramadı ama prilam harika bişey usutmeyeye dikkat etmeliyiz🙏
Yeter61 Ayberto benim hiç geçmedi mesela hala iştah yok son ayimdayim ..hep bebeğe gitsin diye zor bela yiyorum faydalı şeyler yemeye çalışıyorum. Ama az birseyden hemen sisiyorum. .bir kere hayırlısı ile dogursam. .normalde de iştahlı biri değildim hamilelikte hepten gitti iştahım. Sabır ve dua ediyorum yapacak birşey yok bebek için katlaniyoruz 🙏🙏
Ayberto Yeter61 sizin baya zor geçmiş böyle duyunca hepten umudumu yitiriyorum .benim ikinci gebeliğim iilkinde hiç böyle olmamıştım aşırı yemek yerdim.bunda ne canım birsey ıstıyor nede yemek görmek ıstıyorum cok üzülüyorum😞8 hazıranda kontrolum var umarım bebeğimin gelişimi iyidir sabırsızlıkla bekliyorum.
Yeter61 Ayberto gelişiminden korkma hiç. Benim doğru düzgün yemedigim halde iki hafta ilerde cikti bebek iri bebek dedi doktor ben bile şok oldum hiç düzgün yemiyorum nasıl olur diye..ama muz ceviz fındık çok yedim yemek desen bir kasede doyuyorum hemen..birde ekmek çok tuketiyorum.birde yapısal olarak babaya benzeyecek sanırım eşimde yapılı doğmuş 😂