egemommm Kızlar 9+4 teyim ilk gebeliğim peçeteyle sildiğimde regl biterde az leke gelir ya ondan gördüm kötü bişey olmaz inşallah
blueberyy00 egemommm ama az leke gördüm dedin nasıl bir anda kanama mi başladı düşük yaptın anlamadim kuzum
Mina00 egemommm çok çok geçmiş olsun bende daha önce iki kez bebeğimi kaybettim anlıyorum seni Allah aynı acıyı tekrar yasatmasin
egemommm blueberyy00 evet önce az başladı sonra arttı doktor müşadeye aldı sabaha kadar hastanedeydim artık kan bacaklarımdan akıyodu hep kan pıhtıları düştü en son kese düştü sonra kalıntılar için kürtaja aldılar
blueberyy00 egemommm yaaa kuzuuumm çok gecmiş olsun cok uzuldum rabbim sabrini versin bende 3 kayip yasadim cok zor biliyorum ama allah’ın takdiri vardır bunda da bir hayr
Mina00 egemommm bende bebeğimi kaybettim iki kez rabbim yardım etsin inşallah tez zamanda atlatırsın bu zor günleri yeni bebeğin inşallah sana baglanir
egemommm Mina00 amin inşallah hayırlısı olur , zamanı değilmiş hayırlısı değilmiş demekten başka bi çarem yok ilk defa yaşıyorum böyle şeyleri heveslenmiştim eşimde öyle ama napalim zamanla acısını unuturuz
Mina00 egemommm Ben hamileyim şuan riskli gebeyim bende genetik testler yaptırdım bebegimin kalbi duruyor diye pıhtılaşma tedavisi görüyorum ama şuan da da sıkıntılı durumum koca gün yatıyorum akintim var diye korkuyorum bende
blueberyy00 egemommm amiiin gerçekten içinizin şu an nasıl kan ağladığını biliyorum ama inançlı olduğumuz için tevekkül ediyoruz dik duruyoruz rabbim hayırlısını versin hep